Wednesday, November 2, 2016

Agape - Frumoasa fata - Versuri

1. Azi mai mult ca altădată
Vreau să-ți șoptesc frumoasă fată
Că te iubesc cum n-am iubit vreodată
Iar inima îți aparține toată.


Din florile ce astăzi îți zâmbesc
Și stelele ce-n noapte strălucesc
Ți-am împletit cunună de iubire
Pe frunte să-ți așez 'n-această zi

Ref: Culori de curcubeu
Ascunzi în zâmbetul tău
Te-am așteptat atâta timp
Și-al meu dor portat în suflet
S-a împlinit
Sunt fericit.

Raze de-argint plutesc
Pe tine când te privesc
Azi stai 'naintea mea în alb
Ești atât de minunată
Parcă-i un vis...
Din Paradis

2. Azi mai mult ca altădată
Vreau să îți cânt frumoasă fată
Sub bolta dragostei imaculată
Un gând sublim, pe fulg de vis purtată.

În armonii de coruri îngerești
Aș vrea să-ți spun cât de frumoasă ești.
Și ruga mea în ceas târziu de seară
E să rămâi pe veci numai a mea