Thursday, April 6, 2017

Orice zi e-o nouă cale - Versuri


  1. Orice zi e-o nouă cale
    Sub un cer necunoscut,
    Dar știu glasul voiei Sale
    Și pășesc neabătut;
    De e nor sau zi senină,
    Am alături pe Isus,
    Călăuză și lumină
    Răsărit, fără apus.
  2. Ref: Multe lucruri despre mâine,
    Ne-nțelese îmi apar,
    Însă știu că viitorul
    E ascuns în al Său har!

  3. Ochii mei de plâng în taină,
    Munți de griji, de urc mereu,
    Eu îmbrac a păcii haină
    Și privesc spre Dumnezeu;
    Dacă azi știu tot ce este,
    Pentru mâine-aștept răspuns,
    Ziua care se vestește
    O întâmpin cu Isus.

  4. Chiar prin flăcări sau prin ape
    Dacă mâine-ar fi să trec,
    Eu aștept ca să mă scape
    Domnu-n care mă încred;
    Sărăcie, glas de săbii
    Sau chiar moartea aș primi,
    Cel ce are-n grijă vrăbii
    Știu că mă va prețui.